onsdag 1 april 2009

Ta mère est une pute

Jag trodde denna dag skulle bli förjävlig, p.g.a. alla sablans förhör i skolan, men vet ni vad? Det var den inte. Det har faktiskt varit en riktigt fin dag.

Förhören/analysskrivandet gick splendido, och så skrev jag och Matilda (och Cajsa med på ett hörn..) en sommarhit på franska. Jag lovar att den kommer att spelas stenhårt på klubbarna i framtiden.

Jag ska strax ta och färga om mitt hår.
Men vadå, man måste väl inte vara duktig med bildredigeringsprogram för att lägga ut lite bilder på bloggen? Det är kul att leka med mobilen, ja.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Mes bebes sont communistes! Mes bebes sont communistes! Mes bebes sont communistes!

Freddan sa...

självkalrt kramar får man aldrig för lite av så när blir de skräckfilmskväll då haha :P

hatar förhör :P fast de värsta jag visste var att hålla föredrag *ryser*