onsdag 8 april 2009

Bear with me

Gårdagen var otroligt mysig. Antagligen så var den lite för mysig, eftersom jag inte lade en endaste tanke på att blogga. Jag och Matilda spenderade några timmar på stan, då vi bl.a. åt årets första mjukglass! Resten av dagen var lugn, precis så som en lovdag ska vara.

Idag har det regnat, och jag känner mig smått deprimerad. Samband mellan de två? Jag gillar regn.. Jag gillar nog att må lite dåligt också. Det är kanske det som är min grej - att ständigt vara lite smådeppig. Det skulle förklara varför jag aldrig är glad mer än en dag åt gången.

Jag har två sidor av mig själv. Å ena sidan är jag den som alltid håller hoppet uppe, no matter what. Å andra sidan har allt jag gör en melankolisk underton. Jag ler och skrattar mycket, men det är nog mest bara yta alltihop.

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det här, därav rubriken. Bear with me, folks! Det kommer bättre inlägg snart. Eller så gör det inte det. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen jävla aning.

Love,
Maggie

Inga kommentarer: