söndag 2 november 2008

Senaste..

För en liten stund kan vi låtsas att jag är känd, och att alla intresserar sig för varje liten detalj i mitt liv. Okej?

Det senaste inkomna sms:et var från ingen mindre än Alex Schulman. Vi stjärnbloggare måste hålla ihop, vet ni.

Det senaste ivägskickade sms:et var till mannen, myten och legenden the jurg (känd från tjuvlyssnat).

Det senaste inkomna mejlet var från den fantastiske Soran Ismail =)

Det senaste ivägskickade mejlet var till författaren av framtida bästsäljare - Anders Pantzar (Jag skriver ej mejl ofta,. Detta var från 22 oktober..)

Där har ni dem. Eliten. Men jag är såklart den största stjärnan av dem alla.

3 kommentarer:

Anders Pantzar sa...

Vad glad jag blir! :D

Anonym sa...

så det var alex? :P vad svarade han?

Maggie sa...

maria: "Tack! Som jag har längtat efter det." xD