onsdag 12 november 2008

Hårda bananer

Jag kan koppla allt till sex. Ibland blir detta jobbigt. Igår på samhällskunskapen snackade Ingrid om "hårda bananer" och "pang på". Ingen skrattade. Ingen utom jag. Sedan var det samma sak med engelskan ("eat the nuts, and treat the tree with great respect"), och geografin.. Justja, matten också. Är detta att vara sexfixerad? Eller är jag bara lite konstig?

Anyways.. Teatern igår gick jättebra. Trevligt folk. Idag hade jag ju pianolekton, och det var kul, som vanligt =) What else? Jag tror faktiskt inte att det finns så mkt mer att säga om de två senaste dagarna. Tumme upp, blir det iaf. Nej, inte i röven.

Vad jobbig jag är.

Dagens horoskop (från astrocenter):
Your sex drive will intensify with Venus conjuncting Pluto today.

3 kommentarer:

Anonym sa...

matten? hur lyckas man sexa till matten?

lång, styv linjal?

/Hiro

Maggie sa...

Hiro:
Haha, nej det var inte linjalen.. men nu kommer jag ju definitivt tänka så varje gång jag ser en linjal x)

Och förresten så kan man sexa till allt, om man bara vill.. ;)

Anonym sa...

haha du jag är likadan :P och det är många av mina kompisar också ^_^ det betyder inte att man är sexfixerad :P sexfixerad är man om man bara tänker på sex :P you just ahve a dirty mind that's all ;)