onsdag 26 november 2008

Nobody said it was gonna be easy

Heej.. Nu har du varit utan mina älskade blogginlägg bra länge. Wipe your tears, darlin' för här kommer äntligen några ord från mig.

Vad har hänt sedan sist då?
Jag kommer inte riktigt ihåg, om jag ska vara ärlig. En massa skolgrejer antagligen.. Detta är det som är värt att berätta av det jag minns:

*Skrev en novell om en tjej som ville ta självmord - lämnade in den, och min lärare loved it.

*Jag och Matilda har fått grönt ljus för vår politiksektion på skolan! Det ska bli superkul!

*Vi har haft lite prov.. Igår hade vi ett naturkunskapsprov som jag knappt hade pluggat till. Dagen innan provet var jag på stan med Matilda, och då bestämde vi oss för att gå och se Twilight (som förövrigt var underbar!). Det blev alltså inte mkt tid för plugg.. men det gick nog bra.. hoppas jag.

Situationen hemma (båda ställena..) är minst sagt knepig. Men det är klart att jag klarar mig. Det har jag ju alltid gjort.

Love,
Maggie

Inga kommentarer: