lördag 1 november 2008

Frågor

Här ska man svara på varje fråga genom att kolla bland inkomna sms. Alltså svara med det senaste sms:et på den första frågan, näst senaste på andra o.s.v. I'll give it a try.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Aha ok, men kollade upp det. Tack iallafall.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vet du när stan öppnar en röd dag?
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Haha, men ni hade väl redan sett filmen? aja, ska sova nu. Ska upp rätt så tidigt imorgon. God natt och hälsa Maria.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Kommer få mardrömmar om Rec :-/
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Det är sånt som händer =) men fixa och kom. Vore ju grymt.
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vi har spelning på mosebacke i sthlm den 21a, men det är 18 år. Dags att fixa fejkleg.
7. Vad vill du höra mest av allt?
Kan jag ringa dig? M lr p?
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jag måste besikta bilen imorgon tyvärr.
9. Din romantiska replik?
Haha, känner mig träffad x)
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha, ser den gärna med dig ^^

Måste påpeka att jag raderat en del sms innan jag såg denna lista.. Men det gör ju absolut ingenting. Kul var det iaf xD

Inga kommentarer: