fredag 28 november 2008

Jävla fjortis i Idol


Foto: Daniel ohlsson/TV4

Fy fan vad förbannad jag blev av idioten som satt på första raden. Ni vet, hon som skrek som en freakin' maniac under Johans Palms andra framträdande. Han är med i idol. Hur fan kan man få panik över en idol-deltagare?

Visst, jag blir också lätt "starstruck", men inte fan skriker jag som att självaste Elvis uppstått från döden över en idol-deltagare! Det såg ju ut som att hon snart skulle svimma. Jeez. Om jag inte visste bättre, skulle jag önska att någon skjutit skallen av henne.

Behöver jag påpeka vilken färg dagen går i? (här är iaf en liten ledtråd: samma som min politiska..)

Jag blir pissed off by någon som sitter i publiken i ett nöjesprogram på tv. Det säger väl allt? xD

Nä, usch. Nu ska jag nog ta en värktablett, och bli mitt glada jag.

Hare gött, min kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eller hur? Såg också det.. helt hysterisk flicka. Jag funderade om det vet dagens generation, kom sedan på att jag sett något liknande i ett gammalt svartvit klipp med Elvis.. före min tid..

Anonym sa...

Jag tyckte också det var extremt MEN kan det inte vara så att hon var planterad? Personligen tycker jag att idol suger denna säsongen kanske är det fler som tycker som jag och då gör de kanske allt de kan för att folk ska fortsätta kolla...

Maggie sa...

stina: ja, det är helt sjukt..

Tant Brun: Har inte tänkt på det. Förhoppningsvis är det så. Står nämligen inte ut med tanken på att det finns så dumma människor bland oss xD

Och ja, idol är inte så bra denna säsong. Vet inte vad det beror på, juryn kanske (det är ju de som valt ut idol-deltagarna..)?