torsdag 20 november 2008

Maggie recenserar kvällen

Glamfaktor: 2/5 Inte alls så glamouröst man trodde det skulle vara, men ändå helt ok tack vare Ebba von Sydows - och idolernas närvaro.

Idolerna: 4/5 (idoltanten som tjatade på idolerna att skynda till hotellet får endast 1/5!)Vi hann inte prata så mkt med dem, men autografer o kramar blev det. Kevin var trevligast, och Johan var mkt längre än vad jag trodde han skulle vara..

Goodiebagsen: 4/5 Jag fick säsong 1 av "21 jumpstreet" =), en idol-dvd, smink, armband, en månad gratis på tv4 anytime, "beautysticks", hårspray, kortlek, penna, nyckelband, 50 spänns rabatt på discshop.. Jag tror jag fick med allt nu. Jag vet ju inte vad man brukar få annars, brukar inte bli bjuden på sådana här event, men jag är iallafall nöjd.

Nya 90210: 2/5 Ingen serie jag kommer att följa och engagera mig i, men det går helt klart att titta på. Inte så hemsk som jag väntade mig efter att ha läst väldigt dåliga recensioner..

Totalt får kvällen 4/5 tack vare mkt trevligt sällskap, the goodiebag, idolerna och gratis hamburgare o popcorn =P Det var jättekul!

Förresten så hamnade jag på en av vimmelbilderna..

http://www.veckorevyn.com/kandis/vimmel/2008/premiar-i-stockholm/index.xml

Jag och cheeseburgaren xD

Bild 26

1 kommentar:

Anders Pantzar sa...

Snart är du väll kändis inom kändisvärlden? :P