fredag 8 maj 2009

Jag är en fjäril

Idag när vi i Stormen-ensemblen skulle till Ica för att köpa godis (klädda i våra scenkläder) fick några ungar från en barnteatergrupp syn på oss. En liten tjej frågade Anders vad skogsmulle gjorde där. Till mig sa hon att jag såg ut som en fjäril. Den meningen kan jag leva på i en månad!



Om Stormen nu då, för den som är intresserad...

Premiären gick jättebra. Underbara Cajsa kom dit - hon hade till och med köpt mig en liten present ^^ Carro var också där, och hon hade dragit med sig sin mamma. Min egen mor var där även hon och supportade oss. Tack!

Dagens föreställning gick inte lika bra, dock. Energin kändes låg, både bland oss som spelade och hos publiken. Maria och Marte kom och såg det. Jag tror nog att de är ganska nöjda iallafall, för vad har de att jämföra med? xD

Under en scen kom jag in för sent, men jag har turen att få spela mot den otroligt duktiga Emma, som räddade allt. Det märktes inte att vi gjort något fel.

Det var väl det jag hade att säga.

Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Var har kommer den fjäril bilden ifrån? Får jag använda den?
Maila görna till:
andasnu@yahoo.com