torsdag 24 juli 2008

Sommar i Lodz, Polen

Okej, har kommer antligen(!!) ett nytt inlagg, till alla er som vantat sa lange... Jag har hort att vadret i Sverige ar jattefint med varme och sol. Jag ar skitsur! Varfor ska det bli fint vader sa fort jag sticker darifran!?! Och har ar det apfult, na, bajsfult ar det( apor ar fina). Regn, regn, regn. Jag ar trott idag, darfor funkar inte huvudet riktigt som det ska. Orkar inte formulera mig finare an sa har.

Nagra saker som fatt mig att skratta under tiden har i den fula staden Lodz:

* Det finns ett Drive-in apotek.. Det kanske inte ar sarskilt kul, men jag skrattade anda.
* Kollade pa polska mtv, och da kom programmet ''pimp my room''(Det finns val inte i Sverige?). Gissa var de letade mobler nagonstanns? Pa IKEA! Gud, vad jag skrattade. Fast egentligen ar det val ratt smart att handla dar(billigt, och sa..) men det ar val inte direkt det glamorosaste alternativet..

Det fanns sa mkt jag ville skriva, men nu nar jag val sitter har sa ar allt borta. Lovely. Justja, jag ville skriva om mansklig misar. Men det far bli en annan gang. For den som vill lasa. Usch, det blir sa jobbigt att skriva nar det saknas tre bokstaver pa tangentbordet...

Kramkram

Inga kommentarer: