måndag 1 juni 2009

Vem gömmer sig bland smyckena?

Det är sommar! (in case att någon missat det). Vädret har varit alldeles underbart i ett par dagar nu, men imorgon ska det visst bli ändring på det =( Anyways..

Jag och cissi fikade och shoppade idag. Det var nice. Jag gjorde av med lite pengar, och det är ju alltid deprimerande. Men å andra sidan har jag nu några nya, fina grejer, som jag är glad över att äga. Svårt det där.

Nu känner jag mig tvungen att visa en bild på vem vi hittade bland lite smycken på guldfynd:



Den som gissar rätt får en kram! (Och den stora äran att ha vunnit Maggies nördtävling)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag vet, jag vet, jag vet =D
But I won't tell, hihihi :D

Maria sa...

är det den där sengångaren (lr vad det är) från ice age? :P haha vad vet jag?

Maggie sa...

Cecilia: Jup, du fick inte vara med i tävlingen :P

Maria: Duktigt, B2! =D