fredag 12 juni 2009

Gårdagen

Skolavslutingen gick snabbt, och betygen jag fick var mycket fina. Två vg:n och resten mvg, inte så illa, va? Sedan drog klassen till Hanna, där vi käkade lunch och dansade till 90-talshits. wooh wooh!

Efter det unnade jag mig ett par nya skor från skopunkten. Glad Magda.


På kvällen blev det bara supa på löga. Ganska misslyckat, men med alkohol blir det mesta roligt. Jag fick typ 20 myggbett, varav ett är på lillfingret. Det känns nice.

Ikväll var det också tänkt att jag skulle ut, men jag orkar inte. Dessutom har en viss moralgubbe tjatat massor om hur dåligt det är med alkohol, vilket har gjort mig ganska matt på allt. Tur för honom att jag är kär i honom.

Det regnar och blåser ute, och allt jag har lust med är att sitta här inomhus och stirra ut genom fönstret. Depp, depp, moralkäpp.

3 kommentarer:

Henka sa...

Grattis då :)

Maggie sa...

Henka: Tackar! ^^

Anonym sa...

grattis, blev det nat som borjar med v och slutar med a? :)